Česta pitanja - FAQ

Imam kôd za popust – gdje ga mogu unijeti?
Kod za popust unosite u košaru gdje postoji stavka 3 - Način plaćanja. Pod stavkom "Kreditna kartica" imate polje na kojem piše "Provjerite imate li popustni kôd". Otvorit ćete područje na kojem možete unijeti popustni kôd i kliknuti 'Apply'. Automatski ćete se ažurirati košaricu sadržaja koju nudi popustni kôd.


Mogu li unovčiti više kodova za popust istovremeno?

Popusti se ne zbrajaju osim ako nije drugačije navedeno u uvjetima kampanje. Za svaku kupnju može se koristiti jedan promotivni kôd. Prilikom kupnje predmeta na akciji besplatna dostava ne vrijedi - osim ako nije drugačije navedeno. Akcija se ne odnosi na poklon bonove, namještaj, proizvode koji su već na akciji i proizvode Bugaboo te Giraffe Sophie.
 

Zbrajaju li se akcije međusobno?

Akcije se ne zbrajaju. Akcije ne vrijede na poklon bonove, namještaj i proizvode koji su već na akciji. Isto tako ne vrijedi za proizvode firme Bugaboo te Giraffe Sophie.

Može li se narudžba plaćati po pouzeću?

Narudžbu možete plaćati i po pouzeću dostavnoj službi GLS.

Što napraviti ukoliko proizvodom nisam zadovoljan/na?
Potrošač je dužan prodavaču vratiti robu, ako iz bilo kojeg razloga nije zadovoljan, u roku od trideset dana od priopćenja otkazivanja ugovora. Imajte na umu da povratna roba mora biti neoštećena. Kupac ne smije i ne može koristiti primljenu robu tijekom razdoblja povlačenja iz ugovora. Više o detaljima potražite OVDJE.

Što napraviti u slučaju primitka oštećenog artikla?
Potrošač može reklamirati proizvod s nedostacima na adresu garancije ili adresu stvarne greške u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača (u daljnjem tekstu ZVPot). Na poveznici OVDJE možete pronaći sve obrasce za povrat, povrat robe i stvarne pogreške.

Koji kontakt mogu koristiti u slučaju reklamacije, povrata proizvoda ili zamjene?

U slučaju reklamacije, povrata proizvoda ili zamjene obratite se na e-mail adresu reklamacije@hajdi.si ili na telefonski broj +385 (0)98 939 6006.

Koje marke mogu pronaći u internet trgovini Hajdi.hr?
Na Hajdi.hr možete naći marke poput Kid's koncept, Skip Hop, Done by Deer, Elodie Details, Herobility, Wild & Soft, A Little Lovely Company, Beaba, Blade & Rose, Bugaboo, Childhome, Wishbone, Kiddi Moto i Sunny Life.

Gdje se nalazi butik trgovina Hajdi.si?
Naš butik koji se prostire na više od 150 četvornih metara možete naći u Celju. Nalazi se u zgradi s dušom i više od 200 godina povijesti. To je prostor koji je izvorno pokrivao najstariju trgovinu u centru Zelezninar odnosno Rakuschevu trgovinu.

Tko dostavlja paket?
Paket dostavlja naš ugovorni partner, dostavna služba GLS (General Logistics Systems, logistične storitve,d.o.o.). Više o njima pročitajte OVDJE.

Je li plaćanje kreditnom karticom sigurno?
Web stranica hajdi.si koristi sigurnost podataka (Secure Socket Layer) SSL. Korisnik je također odgovoran za zaštitu osobnih podataka na način koji jamči sigurnost njegovog korisničkog imena i lozinke te odgovarajućeg softvera (antivirusnog) zaštite njegovog ili njezinog računala. Prikupljanje osobnih podataka bilježi se na internetskim stranicama Povjerenika za informiranje (www.ip-rs.si).

Mogu li naručiti preko telefona?
Korisnik može narudžbu također izvršiti telefonski putem broja +385 (0)98 939 6006. Nakon narudžbe se na njegovu elektronsku adresu šalje UPN nalog koji kupac može platiti na pošti ili u banci. Nakon plaćanja naloga kupcu se šalje proizvod zajedno s računom. Uplatom po predračunu kupac se slaže s općim uvjetima i odredbama.

Koliko iznosi trošak dostave?

Trošak poštarine ovisi o iznosu naručenih proizvoda.
• za narudžbe iznad 600 kn iznos poštarine je BESPLATAN
• za narudžbe od 184 kn – 599 kn iznos poštarine je 28,97 kn
• za narudžbe ispod 183 kn iznos poštarine je 43,83 kn