You are 0.0 away from free shipping

Rješavanje pritužbi i sporova

Poduzeće će se potruditi da svaku nejasnost, prigovor ili pritužbu riješi u što kraćem roku, pri čemu će poštivati Zakon o zaštiti potrošača i maksimalno će se potruditi postići dogovor.

Prigovore i pritužbe zaprima administrativni odjel, a riješava ih pravna služba. 

Korisnicima je dostupno više načina za kontaktiranje: 

  • • pismenim putem na adresu Hajdi.si d.o.o.: Bukovžlak 101, 3000 Celje (uz napomenu REKLAMACIJA)
    • pismeno na elektronsku poštu reklamacije@hajdi.si
    • pozivom na telefonski broj +385 (0)98 939 6006 

Postupak rješavanje je povjerljiv. Ako sporazum neće biti moguć, pravni sud u Ljubljani je nadležan za sporove. 

Poduzeće Hajdi.si d.o.o. će u roku od pet radnih dana potvrditi primitak tužbe, obavijesti od kupca, kako dugo će riješavati predmet, te da će kupca obavještavati o trajanju postupka.

Ponuditelj je svjestan o važnoj činjenici potrošačkoga spora, barem u smislu sudske odluke te nesrazmjera između ekonomske vrijednosti potraživanja i troškova koji proizlaze iz rješavanja samog spora. To je također glavna prepreka za potrošača da ne pokreće spor pred sudom. Zbog toga pružatelj nastoji učiniti sve kako bi riješio svaki spor zajedničkim pristankom.
U skladu s pravnim normama ne prepoznajemo ugovaratelja za izvanparničnu nagodbu potrošačkih sporova kao nadležnog za rješavanje potrošačkog spora koje bi potrošač mogao pokrenuti prema Zakonu o izvanparničnom rješavanju sporova o potrošačima. Hajdi.si d.o.o., koji kao davatelj robe i usluga omogućuje online trgovanje na području Slovenije, objavljuje na svojoj internetskoj stranici elektronsku vezu s internetskim rješenjem sporova potrošača (SRPS). Platforma je dostupna potrošačima na linku OVDJE.

Navedeni aranžman temelji se na Zakonu o izvanparničnom rješavanju sporova o potrošačima, Uredba (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o rješavanju sporova na Internetu u vezi s potrošačkim sporovima i kojom se izmjenjuje i dopunjuje Uredba (EZ) br. 2016/2004 i Direktive 2009/22 / EZ. Reklamacije u vezi s kvalitetom ili izvedbom same ponude se rješavaju između kupca i Hajdi.si d.o.o. 

Celje, 14.9.2018