Načini plaćanja i dostava narudžbe

1. Način plaćanja


Ponuditelj omogućava sljedeće načine plaćanja:

• Uplatom na račun upravitelja Hajdi.si d.o.o. (po ponudi / predračunu). 
Korisnik može narudžbu također izvršiti telefonski putem broja +385 (0)98 939 6006. Nakon narudžbe se na njegovu elektronsku adresu šalje UPN nalog koji kupac može platiti na pošti ili u banci. Nakon plaćanja naloga kupcu se šalje proizvod zajedno s računom. Uplatom po predračunu kupac se slaže s općim uvjetima poslovanja.
• kreditnom karticom Eurocard/Mastercard, Visa
• preko PayPal usluge
• plaćanje Diners karticom moguće je samo u našim poslovnicama u Celju

2. Dostava narudžbe


Dostava narudžbe u prosjeku traje od 2 do 4 dana, a vikendom i praznikom ne vršimo dostavu.

• Ponuditelj će robu ili uslugu dostaviti u dogovorenom roku.
• Ugovorni partner za dostavu pošiljaka je dostavna služba GLS.
• Naš partner pakete dostavlja u prijepodnevnih satima na adresu navedenu prilikom vršenja narudžbe.
• Zbog činjenice da dostavna služba GLS artikle ne dostavlja u poslijepodnevnih satima, kupac može navesti drugo ime ili adresu dostave.
• Ukoliko ste odsutni za vrijeme dostave, odnosno ukoliko niste na predviđenoj adresi (poduzeće, ured, itd.), dostavljač će vam ostaviti obavijest s uputama za naknadno preuzimanje.
• Ukoliko kupac robu ne preuzme u roku nekoliko dana od dana slanja, o tome mora obavijestiti ponuditelja.
• Ponuditelj mora u tom slučaju ustanoviti koji su razlozi te pritom obavijestiti kupca.


Koliko iznose troškovi dostave?

Trošak poštarine ovisi o iznosu naručenih proizvoda.

• za narudžbe iznad 600 kn iznos poštarine je BESPLATAN
• za narudžbe od 200 kn – 599 kn iznos poštarine je 37,24 kn
• za narudžbe ispod 183 kn iznos poštarine je 44,83 kn

Prilikom dostave paket možete platiti gotovinom u gotovinskom iznosu ili kreditnom odnosno debitnom karticom. U slučaju da robu plaćate karticom (na paketomatima GLS-a robu je moguće platiti samo karticom), dodatno će vam se zaračunati troškovi provizije banke u vrijednosti 1,43 % od iznosa kupovine, a za koje će vam GLS ispostaviti račun. U slučaju neuspjelog pokušaja dostave, GLS kurir će vam ostaviti obavijest o pošiljci. Na obavijesti o primljenoj pošiljci naveden je broj paketa i telefonski broj GLS dostavne službe (01 500 11 90) te njihova elektronska pošta (info@gls-slovenia.com).


Preuzimanje na paketomatu:


Za povremene su pošiljatelje GLS Paketne trgovine i Paketomati odlično rješenje koje osigurava pouzdanu paketnu distribuciju. Služe kao priručne točke slanja i preuzimanja. GLS Paketne trgovine imaju jako dugo radno vrijeme, GLS Paketomati dostupni su 24 sata. Plaćanje na Paketomatima moguće je samo KARTICOM. Više o paketomatima možete pročitati OVDJE. Lokacije svih Parcel Shop poslovnica i njihovo radno vrijeme možete pogledati OVDJE.

.
Otkupninu paketa možete GLS kuriru platiti prilikom dostave u gotovinskom iznosu ili kreditnom / debitnom karticom. Prilikom dostave u Paketomat možete plaćati jedino karticom. U slučaju da svoju robu plaćate karticom, dodatno će vam se zaračunati troškovi provizije banke u vrijednosti 1,43 % od iznosa kupovine, a za koje će vam GLS ispostaviti račun.
U slučaju neuspjelog pokušaja dostave, GLS kurir će vam ostaviti obavijest o pošiljci. Na obavijesti o primljenoj pošiljci naveden je broj paketa i telefonski broj GLS dostavne službe (+385 1 2042 672) te njihova elektronska pošta(info@gls-slovenia.com).


Kamo sve dostavljamo naručenu robu?


Naručenu robu dostavljamo na područje Republike Hrvatske. 
Pakete šaljemo svakoga dan iz središnjeg skladišta koje se nalazi na adresi Hajdi.si d.o.o., Bukovžlak 101, 3000 Celje.


Oštećenja prilikom dostave


Kupac je dužan prilikom preuzimanja robe pogledati njezin sadržaj. U slučaju oštećene pošiljke, kupac šalje ispunjeni OBRAZAC ZA POVRAT PROIZVODA na elektronsku adresu: reklamacije@hajdi.si, gdje dogovara zamjenu proizvoda. Obrazac je dostupan na sljedećoj poveznici OVDJE.


Celje, 14.9.2018.